two220 (3)  

Comunicarea eficienta



    P rogramul “Comunicarea: mai mult decat abilitate” se adreseaza celor care doresc sa isi evalueze nivelul lor de comunicare si sa isi imbunatateasca abilitatile de comunicare. Programul este unul complex continând tematici cu un grad ridicat de atractivitate si interes si se bazeaza pe modele, metode si instrumente de comunicare în afaceri, confirmate deja în practica, de un numar considerabil de profesionisti cu succese dovedite.

Participantii acestui curs vor dobândi următoarele beneficii:

BENEFICII:


  • Vor sti sa identifice si sa înteleaga motivele diferitelor tipuri de  comportament în comunicare;
  • Sa stabileasca procese de comunicare eficienta cu clientii si sa implementeze tehnicile de ascultare activa;
  • Sa recunoasca principalele elemente de nonverbal care confirma sau infirma acceptul clientului;
  • Sa înteleaga importanta întrebarilor în aflarea nevoilor clientilor;
  • Sa adopte empatia ca tehnica;

Tematica cursului:


  • Să adopte empatia ca tehnică indispensabilă în vânzarea pe nevoi
  • Ce este comunicarea?
  • Motivații și tipare comportamentale individuale în comunicare
  • Stabilirea canalelor comunicaționale eficiente
  • Tehnici de comunicare: feedback vs. critica, comunicare asertiva
  • Ascultarea activă
  • Tehnica întrebărilor - obținerea informației
  • Principalele bariere în procesul comunicării
  • Cum creștem eficiența actului de comunicare?
  • Rolul comunicării non-verbale și para-verbale în afaceri
  • Cum dezvoltăm încrederea în noi prin comunicare.
  • Dezvoltarea încrederii reciproce în comunicare.

Activități ce se vor desfășura în cadrul cursului

 

Prezentări: trainer-ul va prezenta și sistematiza cunoștințele.
Exerciții de aplicare a tehnicilor de ascultare activă.
Studii de caz practice – împărțiți pe echipe sau individual, participanții vor primi (în scris) descrierea unei situații complexe a cărei rezolvare vor trebui să o găsească utilizând cunoștințele primite în timpul prezentării teoretice.
Discuții/ dezbateri.
Teste de identificare a punctelor forte în comunicare.

 

DURATA programului de instruire

Întregul program este creat pentru 2 zile cu durata a 7 ore/zi dar poate fi adaptat in functie de specificul si nevoile fiecarui partener in parte.

Nota: numarul optim de participanti este de 12.
Pentru înscrieri sau preînscrieri, foloseste formularul de mai jos

Îți place...nu fi egoist...Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestTweet about this on TwitterEmail this to someone