two220 (3)  

Comunicarea eficientă



    P rogramul “Comunicarea: mai mult decat abilitate” se adresează celor care doresc să îşi evalueze nivelul lor de comunicare si să îşi îmbunataţească abilităţile de comunicare. Programul este unul complex conţinând tematici cu un grad ridicat de atractivitate şi interes şii se bazează pe modele, metode şi instrumente de comunicare în afaceri, confirmate deja în practică, de un număr considerabil de profesionişti cu succese dovedite.

Participanţii acestui curs vor dobândi următoarele beneficii:

BENEFICII:


  • Vor şti să identifice şi să înţeleagă motivele diferitelor tipuri de comportament în comunicare;
  • Să stabilească procese de comunicare eficientă cu clienţii şi să implementeze tehnicile de ascultare activă;
  • Să recunoască principalele elemente de nonverbal care confirmă sau infirmă acceptul clientului;
  • Să înţeleagă importanţa întrebărilor în aflarea nevoilor clienţilor;
  • Să adopte empatia ca tehnică;

Tematica cursului:


  • Să adopte empatia ca tehnică indispensabilă în vânzarea pe nevoi
  • Ce este comunicarea?
  • Motivații și tipare comportamentale individuale în comunicare
  • Stabilirea canalelor comunicaționale eficiente
  • Tehnici de comunicare: feedback vs. critică, comunicare asertivă
  • Ascultarea activă
  • Tehnica întrebărilor - obținerea informației
  • Principalele bariere în procesul comunicării
  • Cum creștem eficiența actului de comunicare?
  • Rolul comunicării non-verbale și para-verbale în afaceri
  • Cum dezvoltăm încrederea în noi prin comunicare.
  • Dezvoltarea încrederii reciproce în comunicare.

Activități ce se vor desfășura în cadrul cursului

 

Prezentări: trainer-ul va prezenta și sistematiza cunoștințele.
Exerciții de aplicare a tehnicilor de ascultare activă.
Studii de caz practice – împărțiți pe echipe sau individual, participanții vor primi (în scris) descrierea unei situații complexe a cărei rezolvare vor trebui să o găsească utilizând cunoștințele primite în timpul prezentării teoretice.
Discuții/ dezbateri.
Teste de identificare a punctelor forte în comunicare.

 

DURATA programului de instruire

Întregul program este creat pentru 2 zile cu durata a 7 ore/zi, dar poate fi adaptat în funcție de specificul și nevoile fiecărui partener în parte.

Notă: numărul optim de participanți este de 12.
Pentru înscrieri sau preînscrieri, folosește formularul de mai jos

Îți place...nu fi egoist...Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestTweet about this on TwitterEmail this to someone