Customer care)

Customer Care


F oarte multe companii considera ca doar "a multumi clientul" nu este suficient, deoarece ele se tem ca un client satisfacut isi poate oricand schimba furnizorul preferat. Ele doresc ca, clientul sa fie “extrem de multumit”  deoarece studiile au demonstrat ca acesti clienti repeta cumpararea sau recomanda firma de mult mai multe ori decat o fac clientii doar "multumiti" .

Cui se adreseaza


Cursul se adreseaza managerilor si vanzatorilor care doresc sa-si insuseasca si sa exerseze cele mai eficiente metode de gestionare a portofoliului de clienti.

Beneficii


La finalul programului vei:  
  • cunoaste  principiile gestionarii clientilor din portofoliul companiei
  • stii cum sa relationezi cu clientii in functie de segmentul din care fac parte
  • exersa folosirea celor mai bune instrumente de management ale portofoliului
  • stii sa eviti principalele erori in managementul de portofoliu
  • putea sa gestionezi cele mai dificile situatii post-vanzare

Tematica


Principiile customer care:   
  • Procesul de management al relatiei cu clientul
  • Tehnici si instrumente de management al portofoliului
  • Gestionarea situatiilor dificile in relatia cu clientii
  • Performanta in customer care

DURATA programului de instruire

Întregul program este creat pentru 1,5 zile dar poate fi adaptat in functie de specificul si nevoile fiecarui partener in parte.

 

Pentru înscrieri sau preînscrieri, foloseste formularul de mai jos

Îți place...nu fi egoist...Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestTweet about this on TwitterEmail this to someone