Alege înțelept!
Diferența e în buzunarul tău!
Pentru o viață mai bună!
Ieftin și bun!

Le recunoști? Sloganuri de marketing a căror menire este să scoată diferența din buzunarul tău și, în mod înțelept, să o transfere în sertărașele plinuțe ale casei de marcat – pentru un profit mai bun. Toate firmele, toate companiile care înțeleg importanța marchetării operează cu acest tip de replici memorabile și atractive. Miza se circumscrie în perimetrul triadei vizibilitate – identificare – prioritate. În termeni de specialitate, acest concept este exprimat printr-un acronim englezesc: T.O.M.A. (top of mind awareness). VanzariDe multe ori, cumpărătorul face alegerea pe baza unui singur factor: care este primul magazin/ produs care îi trece prin minte. Tot în termeni de specialitate, acest slogan se mai numește P.U.V. – propunere unică de vânzare. Acest P.U.V. este una dintre principalele modalități prin care vânzătorii doresc să atingă acest T.O.M.A. – ușor și atractiv de reținut; ușor și rapid de identificat; prima opțiune de cumpărare pentru client.

Anul trecut, Coca-Cola a lansat „Doza de buzunar” (200 ml), produs care, fiind ușor de transportat, le oferea tinerilor posibilitatea de a alege exact cantitatea de care aveau nevoie când erau în mișare. La cinci luni după lansare, Pepsi a reacționat prompt, cu prețuri sub concurență și cu un P.U.V. ironic la adresa rivalilor „carbogazoși”: „Pepsi nu se bagă la buzunar. Se bea ACUM!” Acest schimb de replici ne face să zâmbim și să le povestim și altora cum Pepsi le-a făcut-o celor de la Coca-Cola. Reclama, P.U.V.-ul, și-a atins ținta: top of mind awareness. Data viitoare când vezi un client zâmbind din senin la raftul cu răcoritoare, vei ști de ce: și-a adus aminte de sucul care nu se bagă în buzunar.

Să vorbim puțin despre tine. Ce vrei să îmi vinzi? Care este produsul cu care vrei să mă cucerești? Ai un P.U.V.? Care este strategia prin care să fii atractiv și ușor de reținut; ușor și rapid de identificat? Ai un slogan memorabil și simpatic care să mă facă să zâmbesc și să vreau să le împărtășesc și altora sentimentele pe care le-am avut când l-am văzut prima dată? Companiile mari investesc sume astronomice în studii de piață și campanii de marketing. Tu câți bani investești în marchetare? Atenție, am spus „investești”, nu „cheltui”, pentru că returul financiar va fi peste așteptări.

Să vorbim puțin și despre mine. Ce vreau să îți vând? Un curs. Un seminar. Vreau să te susțin în încercarea ta de a trece la nivelul următor. Vreau să te învăț cum se face un P.U.V. memorabil și atractiv și vreau să te asist în demersul tău de implimentare a acestuia între angajați și în piața în care activezi. Pe lângă faptul că va fi distractiv, îți va spori volumul de vânzări și va da direcție agenților tăi printr-o abordare fresh și mult mai T.O.M.A.-oriented. Eu cred în dezvoltarea ta! Și mai cred că sunt exact impulsul de care ai nevoie în acest moment!

___

Sursa imaginii: aici

Îți place...nu fi egoist...Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestTweet about this on TwitterEmail this to someone
Marius Dan
Marius Dan
(Certified Trainer & Executive Coach @ Impuls Training) E-mail: marius.dan@impulstraining.ro Telefon: 0745.288.882