Stai departe de oamenii care îți micșorează ambiția. Oamenii mici întotdeauna fac asta. Cei cu adevărat mari te fac să te simți că și tu poți deveni mare.
Mark Twain
Soft Skills

Soft Skills



Acele abilități atât de necesare în relațiile interumane, precum comuncarea, negocierea, grija față de cei din jur, empatia, capacitatea de analiză, carisma, se pot învăța!

Vă punem la dispoziție o serie de cursuri care să vă ajute în dezvoltarea acestor abilități „Soft”
two220 (3)  

Comunicarea eficienta



    P rogramul “Comunicarea: mai mult decat abilitate” se adreseaza celor care doresc sa isi evalueze nivelul lor de comunicare si sa isi imbunatateasca abilitatile de comunicare. Programul este unul complex continând tematici cu un grad ridicat de atractivitate si interes si se bazeaza pe modele, metode si instrumente de comunicare în afaceri, confirmate deja în practica, de un numar considerabil de profesionisti cu succese dovedite.

Află mai multe aici!

Public speaking: arta de a vorbi in public


Cui i se adresează


Cursul se adreseaza tuturor celor care sustin prezentari in public si doresc sa aiba impact puternic asupra audientei.
Public speaking

Află mai multe aici!

Customer care)

Customer Care


F oarte multe companii considera ca doar "a multumi clientul" nu este suficient, deoarece ele se tem ca un client satisfacut isi poate oricand schimba furnizorul preferat. Ele doresc ca, clientul sa fie “extrem de multumit”  deoarece studiile au demonstrat ca acesti clienti repeta cumpararea sau recomanda firma de mult mai multe ori decat o fac clientii doar "multumiti" .

Cui se adreseaza


Cursul se adreseaza managerilor si vanzatorilor care doresc sa-si insuseasca si sa exerseze cele mai eficiente metode de gestionare a portofoliului de clienti.

Află mai multe aici!

Negocierea: un atribut al performerilor



P rogramul Negocierea: un atribut al performerilor se adresează celor care în mod direct sau indirect sunt implicați în procesul de negociere și de vânzare a diferitelor produse/servicii, fie că vorbim de departamentele de front office sau de back office.

Negociere

Scopul cursului


Acesta este transmiterea de cunostințe despre negociere și dezvoltarea abilităților de negociere.

Află mai multe aici!

Vânzări

Vânzarea


cel mai important punct din orice afacere!



Fără ea toți avem de suferit, inclusiv clienții, care vor trebui să se mulțumească cu produsele mai puțin bune ale concurenței.

Ne dorim ca nici unul din agenții de vânzări din firma dvs. să nu sufere de pe urma prea puținului comision lunar ți de aceea vă punem la dispoziție două cursuri excepționale.

Află mai multe aici!

Îți place...nu fi egoist...Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestTweet about this on TwitterEmail this to someone