Customer care)

Customer Care


F oarte multe companii consideră că doar "a mulţumi clientul" nu este suficient, deoarece ele se tem că un client satisfacut îşi poate oricând schimba furnizorul preferat. Ele doresc ca acesta să fie “extrem de mulţumit”  deoarece studiile au demonstrat că aceşti clienţi repetă cumpărarea sau recomandă firma de mult mai multe ori decât o fac clienţii doar "mulţumiţi" .

Cui se adresează


Cursul se adresează managerilor şi vânzătorilor care doresc să-şi însusească şi să exerseze cele mai eficiente metode de gestionare a portofoliului de clienţi.

Beneficii


La finalul programului vei:  
  • cunoaşte principiile gestionării clienţilor din portofoliul companiei
  • şti cum să relaţionezi cu clienţii în funcţie de segmentul din care fac parte
  • exersa folosirea celor mai bune instrumente de management ale portofoliului
  • şti să eviţi principalele erori în managementul de portofoliu
  • putea să gestionezi cele mai dificile situaţii post-vânzare

Tematica


Principiile customer care:   
  • Procesul de management al relaţiei cu clientul
  • Tehnici şi instrumente de management al portofoliului
  • Gestionarea situaţiilor dificile în relaţia cu clienţii
  • Performanţa în customer care

DURATA programului de instruire

Întregul program este creat pentru 1,5 zile, dar poate fi adaptat în funcţie de specificul şi nevoile fiecărui partener în parte.

 

Pentru înscrieri sau preînscrieri, foloseşte formularul de mai jos