Modulul FI

SAP ERP – Modulul FI



Modulul FI este modulul de contabilitate financiară şi este conceput pentru a integra toate operaţiunile unei organizaţii în aşa fel încât să satisfacă cerinţele de raportare externe. Considerentele juridice locale sunt pre-livrate cu sistemul și capacitatea de a administra și a raporta pe mai multe companii din mai multe ţari, în valute diferite, face parte din funcţionalitatea standard a sistemului. Integrarea cu modulul de Vânzari şi Distributie şi modulul de Achiziţii şi Management al Materialelor, permite posibilitatea de a alege orice operaţiune cu impact în contabiliatea financiară şi a vedea detaliile din spatele fiecarei operaţiuni, fie ca este vorba de o comanda de cumparare, vânzare sau mişcari în stocuri.
Modulul de Contabilitate financiară cuprinde următoarele sub-module:

  • FI-AP: Furnizori (Accounts Payable)
  • FI-AR: Clienţi (Accounts Receivable)
  • FI-GL: Note contabile generale (General Ledger)
  • FI-AA: Mijloace fixe (Asset Accounting)
  • FI-BL: Trezoreria (Bank Accounting)
  • FI-TV: Deconturi (Travel Management)
  • Beneficii:



    Participanţii la acest curs vor dobândi următoarele abilităţi:

    • vor înţelege elementele din ecranul principal SAP;
    • vor şti să utilizeze meniul şi codurile de tranzacţii pentru navigare in SAP;
    • vor şti să folosească diverse funcţii ale sistemului: sortarea şi filtrarea datelor în tranzacţii, generarea diverselor rapoarte, listarea documentelor necesare, descărcarea şi salvarea datelor;
    • vor şti să creeze conturi, furnizori, clienţi, mijloace fixe;
    • vor putea înregistra facturi, deconturi, extrase de bancă, note contabile, vor înregistra, parca şi storna documente;
    • vor inţelege conceptele de: valută document, valuată naţională, valuăa folosită la nivel de grup;
    • vor putea rula rapoarte financiar-contabile: fişă cont, fişă parteneri, diverse rapoarte pentru furnizori, clienţi, precum Situaţii Financiare şi cont de Profit si Pierdere;

    Tematica:



    • Introducere în SAP şi înţelegerea termenilor utilizati în navigarea si utilizarea SAP;
    • Prezentarea conceptului de “date generale” (master data sau master records) pentru  fiecare din sub-modulele prezentate;
    • Tranzacţii şi documente în SAP;
    • Definirea obiectelor de cost şi a elementelor de cost – relaţia cu modulul de contabilitate de gestiune;
    • Înregistrarea facturilor de furnizori, creerea facturilor de clienţi, deconturi de călătorie şi note contabile generale;
    • Analize şi rapoarte parteneri;
    • Rapoarte generale.

    DURATA programului de instruire

    Întregul program este creat pentru 5 zile cu durata a 8 ore/zi, dar poate fi adaptat în funcţie de specificul şi nevoile fiecărui partener în parte.

    Cerinţe preliminare – cunostinţe de bază din domeniul financiar-contabil, funcţionalitatea conturilor şi cunosţinte de bază de principii TVA.

    Notă: numărul optim de participanţi este de 10.

    Pentru înscrieri sau preînscrieri, foloseşte formularul de mai jos

    Îți place...nu fi egoist...Share on Facebook
    Facebook
    Share on LinkedIn
    Linkedin
    Pin on Pinterest
    Pinterest
    Tweet about this on Twitter
    Twitter
    Email this to someone
    email